Komme / gå system

Komme Gå registrering skal være problemfrit og foregå hurtigt og nemt.

Det klarer Astrow med garanti.

KOmme gå system

Komme gå system – til store og små virksomheder

 

Astrow komme gå system håndterer overtid, flekstid ferie og andet fravær

Gennemskuelig og let anvendelig er nøgleordene når komme gå registrering i Astrow skal beskrives

Systemet kan betjenes af brugeren uden først at skulle igennem en langvarig uddannelsesproces

 

Komme gå system med egen definerede rapporter

I Astrow er der mulighed for at definere egne rapporter. Du får en overskuelig oversigt over timerne på de enkelte medarbejdere og afdelinger. Valgfri information om visning af komme / gå tider samt forskellige opsummerede konti som ferie, fleks og overtid.

Mulighed for at overføre data til lønsystem – Det spare tid og eliminere fejl indtastninger.

Astrow komme gå system holder styr på alt fravær. Ferie- og fraværsregnskab kan håndteres på flere konti, med fuld historik.

 

Registrering af tid på afdelingen

Hvis man vælger modulet “kostcenter” kan der registreres tid i de forskellige afdelinger eller på bestemte opgaver. Dette giver mulighed for at følge op på virksomhedens omkostninger og giver et bedre faktureringsgrundlag.

Komme gå registrering i Astrow er enkelt og kan foregå på pc, tablet og mobiltelefon

Komme gå registrering i Astrow – giver overblik og sparer tid

 

Receptionsmodul

Smart receptions/meddelelse modul, med mulighed for både at se komme/gå tidspunkt, samt tekst editeret fraværsårsag eller anden meddelelse efter eget valg. Lampetableau med flere forskellige farver for fravær og tilstedeværelse.

 

Registrering på terminal

Til ASTROW komme gå system leveres registreringsterminal IT 300, hvor der kan benyttes forskellige typer af medier. Magnetkort, berøringsfrie TAG’s eller med fingergenkendelses læser. Terminalen installeres i virksomhedens TCP/IP baserede netværk. IT300 terminalen leveres af Amano.

 

Komme gå registrering via Web, PC eller app fra mobiltelefon

ASTROW kan tilbyde komme gå registrering i browser direkte fra medarbejderens PC, på tablet eller app fra mobiltelefon. Hvis registreringen foretages på mobiltelefonen, er det muligt at se hvilken adresse registreringen er foretaget på.

Komme gå registrering - som en hosted løsning

Komme gå registrering – som en hosted løsning

Komme gå registrering kan anvendes af både små og store virksomheder

Astrow komme gå system kan installeres på egen pc eller server. Ønsker man ikke at installere løsningen på egen server, kan systemet køres som en cloud løsning.

Tidligere var det alt for dyrt for de mindre virksomheder at anskaffe et komme gå system. Det er det ikke længere. Med en hosted løsning, kan virksomheder helt ned til 5 personer med fordel anskaffe sig et komme gå system.

Her kan du  læse mere om de overvejelser som kan gøres når man skal vælge et tidsregistreringssystem – og om man skal vælge at installere på egen server eller vælge en cloud løsning.

 

Slip for backup og anden system vedligeholdelse

Fordelen ved komme gå registrering i en hosted løsning er bl.a. at backup og anden system vedligeholdelse klares automatisk. Prisen for systemet holdes nede fordi der kun betales for de medarbejdere som bruger løsningen.

 

Vil du há et hurtigt kig på systemet?

En online demo behøver kun at tage 5 – 10 minutter. Kontakt os gerne på telefon 3677 3822 eller på mail: dantid@dantid.dk

 

ASTROW komme gå registrering er simpelt, hurtigt og nemt at bruge til dagligt !

Brug vores erfaring - vælg den optimale løsning i første forsøg..

Send os en kort besked på dantid@dantid.dk og vi kontakter dig hurtigt.